تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

برای مشاوره و آگاهی از تراز قبولی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 95 - 96  با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

تراز مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد

 

همانطور که می دانید رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور و با کنکور دارای متقاضیان بسیار زیادی می باشد، با توجه به اینکه کنکور سراسری و آزاد باهم برگزار می شود، داوطلبان عزیز دقت داشته باشند که انتخاب رشته دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد بصورت جداگانه انجام می شود در انتخاب رشته کنکور سراسری ملاک برای انتخاب رشته رتبه می باشد یعنی برای آگاهی از شانس قبولی در هر رشته بابد رتبه قبولی در همان رشته در سال گذشته را بدانیم تا انتخاب درستی را داشته باشیم. اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد براساس تراز انجام می شود به این صورت که آگاهی از تراز آخرین نفر در هر شته محل در سال گذشته برای دریافت شانس قبولی در همان رشته محل کفایت می کند بنابراین نمره کنکور آخرین نفر برای انتخاب در هر رشته از اهمیت زیادی برخوردار است، رشته های مثل پزشکی با توجه به اینکه متقاضیان بسیار بالای دارند بنابراین ترازی قبولی بالاتری را می خواهند و رشته هایی که متقاضیان کمتری دارند تراز قبولی پایین تر هم کفایت می کند. البته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی انسانی، ریاضی و هنر و زبان بدون کنکور در بسیاری از رشته های مهندسی دانشجو می پذیرد بنابراین برای آگاهی از تراز قبولی کلیه دانشگاه های آزاد استان ها و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 


آیا از تاثیر سهمیه در تراز قبولی دانشگاه آزاد خبر دارید

داوطلبان گرامی دقت داشته باشند توضیحاتی که دادیم در رابطه با تراز و سهمیه عادی می باشد سهمیه عادی شامل داوطلبانی است که در کنکور سراسری در سهمیه مناطق دسته بندی شده اند همانطور که می دانید سهمیه در تراز هر داوطلب تاثیر گزار است یعنی زمانی که شما از هیچ سهمیه ای در انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده نمی کنید شامل سهمیه عادی میشوید. بنابراین قبولی برای داوطلبانی که جز سهمیه عادی هستند اندکی سختر از داوطلبانی است که شامل سهمیه بسیج فعال و ایثارگران می باشند. شما عزیزان برای آگاهی از تراز قبولی سال گذشته دانشگاه آزاد در کلیه رشته ها می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید تا چینش مناسب تری برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد داشته باشید. 

 

 


چگونه در ذخیره دانشگاه آزاد قبول شویم

بنابراین داوطلبان گرامی نهایت دقت را داشته باشند در صورتی که در کارنامه آنها کلمه ذخیره ثبت شده باشد باید به دانشگاهی که کد رشته در آن اعلام شده مراجعه کنند و در صورت علاقه به رشته و دانشگاه و بادر نظر گرفتن قوانین ثبت نام خود را انجام دهند، به طور معمول همه ی داوطلبان که از طریق ذخیره برای ثبت نام اقدام می کنند در ورودی مهر یا بهمن می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. البته داوطلبانی که قصد آگاهی از  شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96و انتخاب رشته مجازی و آنلاین 96 - 97 را دارند می توانند روی لینک کلیک کنند و یا در صورت آگاهی از شرایط با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند و از خدمات تلفنی تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشد. 

 

 

منبع : تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه آزاد,آگاهی از تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه آزاد,تراز دانشگاه آزاد,تراز لازم برای قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد,تراز لازم برای قبولی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: